Tisdag

Hej på er!
Hur mår ni? Själv så är jag lite mör efter gårdagens två träningspass, först så gymmade jag med Linnéa och sen så på kvällen drog jag och mamma iväg på ett indoor walking pass. Har träningsvärk i armarna kan jag säga, jag och Linnéa körde på bra! Har bara slappat denna dag, har lagat havregryns pannkakor och tittat på Harry Potter och dödsrelikerna 1. Längesen jag såg harry potter filmerna, kom och tänka på det här om dagen,  jag har ju trotts allt växt upp med filmerna.
Väntar just nu på att mamma ska komma hem från jobbet och sen ska vi åka till hälla, jag ska köpa lite nya träningskläder! Vill även beställa hem lite träningsgrejer från fitnessguru men det jag ville ha var slut just nu så väntar några dagar och ser om det kommer in igen!


En peppande tränings bild, inget är omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0