En plats jag saknar

Pratade nyss med min farmor i telefon och vi började prata lite om vår resa vi gjorde förra året i maj till Alcudia. Vi hade det så roligt och det är verkligen något jag saknar, men man får glädjas för de underbara minnerna vi bär med oss från den resan! Så för att lysa upp den stressiga plugg period med massa nationella prov så tänker jag lägga upp en massa bilder från den resan.








Mysiga kvällar på balkongen♥


Så här glad var farmor i sin ny köpta fina tunika!




En bild på mig och farmor från sista kvällen, med våra "flowers of love" som vi fick av en söt liten tjej vid restaurangen!

Efter detta bildregn så känner jag mig faktiskt lite gladare, inte lika glad som jag var där på resan men helt okej glad för att nöja mig med att gå och duscha och sedan läsa på lite om biologin, har Nationellt prov imorgon i biologi.

P.S, har fått två kommentarer om spanska nationella provet och gör ett inlägg om det imorgon så kolla in då!

///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0