Glädje

Blev faktiskt så att jag stack ut och sprang med Barbro på björnen, jag sprang 2,5 km och utan att dö! Haha, nej men det känns skönt att minuterna på löpbandet börjar göra nytta, även om det kan gå bättre så är jag lite stolt, sprang den på 18-20 minuter vilket är bra för att vara mig, vet inte rikitgt vad en "vältränad" person med bra kondis springer den på, så en fråga om hur långt tid tar det för er att springa 2,5 km?
Ska  i allafall ta och packa lite nu och sedan åka hem till Sanne, det blir som sagt filmkväll och tänkte att vi kanske skulle kolla på Crazy stupid love, har inte sett den än men har hört att den ska vara bra!


Detta är en typisk Linnea film, så kommer nog gilla den starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0