Torsdag!

Då var det torsdag igen vilket betyder att imorgon får vi påsklov!!! Har lite äventyr under påsklovet ska faktiskt ta och lämna Sverige över påsken. Vilket ska bli väldigt mysigt men färden dit blir inte så rolig, eller jag kommer att bli uttråkad. Har ätit min vanliga frukost (havregrynsgröt) och ska nu ta och göra mig klar för skolan, men jag hoppas bara att det inte tänker regna idag. Det regnade rätt så mycket igår och det var inte alls roligt att cykla kan jag säga, i allafall inte i skinnjacka.
Så hoppas på bättre väder idag för hade tänkt att gå på en powerwalk ikväll eller efter skolan sen, känner mig lite stel sen gårdagens gympass.

Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0