Torsdag

God morgon på er!
Sitter just nu halvt klar inför skolan, eller det var inte sant, sitter fortfarande i pyjamas men ändå och har ätit upp min gröt. Ska ta och leta fram lite kläder och sedan packa träningsväskan, för efter skolan drar jag och jobbar och sedan ska jag träna med Emelie. Ser fram emot det, blir att köra över kropp och kondis idag då jag är helt slut i benen efter tisdagens träningspass och gårdagens idrott, vi hade styrka så jag kan säga att det brändes i alla utfall, knä böj, upphopp osv. Är tveksam om jag hinner hem innan jag ska träna så får slänga ner lite frukt i väskan så att jag hinner äta något.

På tal om inget men imorgon är det FREDAG, så skönt och då ska jag och Linnéa gå och se en efterlängtad film på bio! Mer om det senare, för nu måste jag ta och skynda mig lite!

///Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0