Gästboksinlägg- Tre saker ni inte visste

Hejsan hoppsan!!
 
Jag heter även Linnéa och är Linneas super snälla vän. Jag tänkte göra ett litet blogg inlägg då jag tycker Linnea inte uppdaterar tillräckligt ofta. Vi får väll se hur detta går, då jag inte är en bloggare. Så jag tänkte att ni kanske ville veta lite saker om Linnea, och som en av hennes närmaste vänner så har jag lite inside information. Så här kommer tre saker som ni kanske inte visste om min söta kompis.
 
1. Linnea är ganska envis av sig och vill helst ha det på hennes egna lilla vis. Det har hänt under de snart fem åren jag känt Linnea att vi varit tvungna att göra något arbete ihop i skolan, det finns en signatur sak hon gör när hon inte riktigt tycker om det jag/vi skrivit. Hon läser väldigt länge och sen så kommer det ett "mmmmm" och så läser hon lite till, då vet man att hon inte är nöjd :P
 
2. Under dessa fem år av våran vänskap så kan jag säga att jag nästan aldirg har hört Linnea svära. Så när det väll händer så vet man att det är en big deal. Kommer ihåg en gång när vi skulle ta bussen hem till mig och vi, sen så när det blev vår hållåplats så tryckte vi på stopp och gjorde oss beredda att hoppa av men där står vi och ser hur bussen åker förbi. Chokade var vi nog båda två men Linnea var nog ganska förbannad också för då nästan för första gången så svär hon rakt ut, fastän det står människor runt omkring oss. Vi går av på nästa hållplats och hela vägen hem till mig får jag höra den ena efter den andra svordomen. Det lät lite så här "jävla fitt buss" Det var nog ett av de roligaste stunderna i våran vänskap och ett minne jag aldrig kommer att glömma bort.
 
3. Nu tycker jag att jag ändå varit ganska snäll i den information ni fått reda på om linnea så nu tänkte jag avsluta detta men en lite mer pinsammare grej. När jag för första gången fick höra det här trodde jag att jag skulle kissa på mig. Det var så här att när Linnea var mindre så förstod inte hon varför hennes bror hade en litte grej där nere och inte hon. Så hon frågade hennes pappa och fick då veta att hon tappade den i skogen när hon var mindre, linnea blev väldigt ledsen och trodde att hon skulle hitta den ifall hon verkligen letade efter den, från och med den dagen så letade hon efter sin borttappade grejsimojs varje gång hon var i skogen. Hur gulligt är inte det? 
 
Jaja, det var allt ni får veta nu. Hoppas att ni tyckte om det.
 
//Linnéa den andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0