Hår tips

Jag måste erkänna en sak..... Det är nämligen så att jag är lite smått beroende av mitt hår, jag vet inte vad jag skulle göra utan det! Sitter nästan alltid och håller på med det, snurrar hårslingor, gör små flätor och ja you name it. Det spelar ingen roll vart jag är eller vad jag gör håller på med det ändå, speciellt när jag ser på TV, lyssnar på någon eller bara är uttråkad. Fast sen så är jag kanske inte så snäll mot mitt hår då jag under mina dar har färgat, tonat, blekt osv, och använder plattången lite för mycket. Händer ju även att jag fönar eller lockar håret (ja fast att jag har lockigt hår, det blir andra lockar). Så har i allafall börjat ta hand om det lite mer och detta är lite produkter jag tipsar er om! 
 
Mirakel oljan från Lánza, som gör håret lent och tror till och med att det är lite värmeskydd i det om jag inte minns helt fel. Men verkligen något jag rekomenderar, kan ha i det både i fuktigt hår in styling, men även i torrt hår, det fungerar i alla lägen. Min mamma köpte denna på en frisörsalong, men det finns kanske på Åhlens eller Kicks också? 
 
Värmeskydd från Wella som skyddar och stärker håret under användning av värme (hårfön,plattång,locktång. Jag  sprutar i det lite här och var i håret innan jag stylar det och ett stort plus är att det luktar väldigt gott! Köpte även denna på en frisörsalong men min är snart slut och är sugen på att prova på en ny. Jag tycker om den här men alltid roligt att testa nya saker så får se vad nästa inköp blir!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0