Måndag

Då har skolan börjat igen och ja det skulle ju vara skönt med lite längre lov men lika bra att sätta igång med allt plugg igen. Har i allafall haft ett mysigt och lugnt höstlov, varit hos Sanne och sedan bara umgåtts med familjen och så. Sen i lördags var det ju lite firade i form av en halloween fest för min mamma och min moster som har fyllt år och fyller år.
 
Så det finns inte så mycket mer att säga förutom att jag har varit jätte dålig på att ta hand om mig själv, med det menar jag med mat och träning och så. Har frossat massa onyttigheter som kärleksmums, tårta, chokladbollar, MAX, you name it, allt det som jag inte brukar äta och det med att inte träna så mycket är en dålig kombination.  Nu vill jag komma tillbaka, liksom back on track. Jag började det ganska bra idag då jag tränade imorse innan skolan och det var jobbigt. Men första gången är alltid jobbigast, får helt enkelt bara börja om och får tänka att detta har bara varit en svacka men det betyder inte att jag inte kan komma tillbaka. Får hålla er uppdaterade om hur det går men nu ska jag ta och sova, är super trött! 
 
Här har ni en bild på Emelie och mig från i lördags! Hon som skelett och jag som ängel, bästisarna som the perfect couple? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0