Mys helg

Sitter just nu i skolan och väntar på att engelskan ska börja om en timma och sen så slutar jag! Känns ändå helt okej att det är måndag igen för jag har haft en riktig mys helg. I lördags var jag på julmarknad med mina kusiner, en av mina mostrar och mormor, fick lite julkänslor. På kvällen gick jag på Breaking Dawn 2 med Emelie och Linnéa efter det så åt vi på spicy. Filmen var enligt mig den bästa av alla filmer så trots att det är sorgligt att det är över så uppfyllde den mina förväntningar. Igår tog jag det bara lugnt och sedan så kom pappa och B o hämta mig och lillebrorsan, jag åkte åter igen till bion men denna gång blev det senaste James Bond filmen Skyfall, den var riktigt bra!
 
 
///Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0