Torsdag

Hejsan! 
Har haft en mysig eftermiddag, mamma hade tjejmiddag med några av en hennes vänner så hjälpte henne att förbereda och så. Hade tänkt att dra iväg och träna men åkte ut och övningskörde 1 timme istället och jag kan faktiskt säga att det börjar gå väldigt bra nu! Körde hemifrån till Irsta och sedan hem igen, åkte till någon kyrka också i skogen. Så fick testa på att köra riktigt skarpa kurvor i mörker! Nu har jag bara suttit och kollat på The walking dead och ätit annanspaj som jag bakade åt mamma och hennes vänner. Så bra gick det att ha diciplin med kosten, men men ibland får man ju unna sig, tur att jag ska träna imorgon! På tal om The walking dead så följde hela första och andra säsongen slaviskt med pappa och lillebrorsa så nu måste man ju se klart på detta, har dock bara hunnit med några få avsnitt ur tredje säsongen. Men spännande är det!
Nu ska jag ta och sova och imorgon vankas det lite sovmorgon och FREDAG!
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0