Vilken dag!

Det känns som om att jag har hunnit med så mycket men ändå så lite idag. Var helt ledig från skolan då det inte var några lektioner idag, började min morgon med en sovmorgon, åt frukost och tog det bara lungt i soffan, sedan cykla jag iväg till friskis för ett IW lunchpass, cyklade förbi Ica på vägen hem och köpte keso, hem och duscha och slänga i mig lite mat. För att sedan ge sig ut i regn/snövädret igen och cykla till frisören, var där i 2,5 timmar. Sedan hem igen, såg på en film, lagade mat till mig och lillebror, boka tågbiljett till Stockholm och sedan plugga. Puh, det där var hela min dag det! Så nu sitter jag och bloggar och skriver om antiken till en gruppuppgift i svenskan. Ska avsluta den och sedan röra mig mot sängen. Är helt enkelt slut som artist som man brukar säga och imorgon är det skola igen, eller ja en lektion tror jag att jag har men ändå. 
 
Här har ni en jätte dålig bild på hur mitt hår blev, färgade utväxten och gjorde några slingor. Jag är i alla fall jätte nöjd och känner mig äntligen som människa igen!
 
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0