4 september

Hej på er!
Helt sjukt att det är september, nu är det hösten som kommer. Det märks då det blir allt mörkare och regnet kommer med jämna besök. Sedan så blir man även förkyld eller jag är det i allafall, inte så roligt då jag hade kommit igång med träningen igen men man får lyssna på kroppen. Som tur är så har jag inte ont i halsen längre hade det i helgen och var i stort sett hemma och vilade hela helgen, så nu är man bara snuvig och allmänt trött och hängig. Tur att det är sånt väder att man gå runt i stickade tröjor och skinnjacka, sedan så är ju filmkvällar och fikastunder alltid lite mysigare under hösten!
 
Så även fast det inte är min favorit årstid så blir det nog en mysig höst och en ny årstid känns ju lite som ett nytt kapitel med nya möjligheter och det gillar man, ska bara bli frisk först!
 
Kra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0