Lördag

Hejsan!
Har haft fullt upp, igår kom äntligen min kära syster hem, så hon och J sov över här hos pappa från igår till idag, även om vi inte fick ses så mycket så var det jätte mysigt! Som tur var så har jag bokat bussbiljett så åket ner till Karlstad under höstlovet för att umgås med systeryster. Idag så har jag vart på födelsedagsfiranden i Eskilstuna så har ätit en massa gott som hör till, men kan nog behöva ett träningspass imorgon känner jag! För ikväll blir det att gå på bio med pappa och Barbro, vi ska se på filmen Hypnotisören, har inte läst boken som de har gjort men den ska vara riktigt bra och lite otäck. Får se om jag vågar sova i natt, det ska i allafall bli mysigt att gå på bio en höstkväll som denna!
 
 
Här är trailen på filmen!
 
Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0