Mysiga dagar

Hej på er!
Ville bara slänga in ett litet inlägg så här på kvälls kvisten. Igår i skolan så fick vi våra skoldatorer, vilket betyder att jag nu har en Macbook pro! Det tog några timmar att få den men nu har jag den och vilken omställning det är att lära sig allt, ska jag vara ärlig så sitter jag just nu med min dator, som är en HP. Förstår windows men inte min mac dator men det tar väll ett tag. Gick i allafall och mötte upp mina saknade tjejer igår också, Linn, Tove och Sara! Linnéa var självklart också med och Tuva var sjuk. Men Mysigt, blev det ändå och jag insåg verkligen att vi inte går på samma skola längre och ses inte nästan varje dag. Fast träffas får vi göra ändå utanför skolan!!
 
Idag har jag hunnit med rätt så mycket, vi hade rudbeckslunken i skolan vilket betyder att man går/springer eller vad man nu gör en runda på 6 km och så skänker man pengar som ska ner till Etiopen. Så man kan säga att man springer för välgörenhet. Efter skoldagen så blev det en tur till Erikslund med mamma och såg så mycket fint, men får vänta tills att studiebidraget kommer. Har klarat mig hittills en hel sommar utan det men kan erkänna att det är lite surt att inte ha fått det nu under sommaren bara för att man fyller år under det första halvåret. Men snart så, sedan blev det hem och äta mat och ut och övningsköra. Börjar faktiskt bli bra på det och idag så körde jag ut till björnön. Sen så har jag bara suttit och pluggat men nu äntligen ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen som gäller!
 

En bild från igår när jag träffade mina vänner!
 
 
Sov så gott!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie (itzy)

Linnea... vi måste träffas ngn dag!!! :(
Vad kul att det går bra med övningskörningen... har fortfarande inte fått köra mer med mamma XD så för mig går det mindre bra.. om vi säger så :P
Nu blir jag faktiskt avis.. jag vill också ha en macbook!! ;) får kommer förbi och kika på den ngn dag? :D<3

Svar: Svar: Ja, som tur var så sågs vi igår och på fredag får vi ha värsta myskvällen, med massa filmer och tjejsnack och så! Vad tråkigt att du inte har fått köra så mycket för det är roligt nu när man börjar lära sig lite mer! Men får visa dig min nya dator och lilla Keso på fredag! :D <3
Linnea

2012-09-07 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0