Sjukstugan

Då är det onsdag och det är väll tur att jag är ledig idag, för vaknade upp sjuk idag! Eller har varit förkyld i 2 veckor från och till och igår satte sig förkylningen på stämbanden. Inte så roligt då det är nollning idag, har verkligen inte velar gått på nollningen har typ varit rädd för den hela sommaren. Men nu när man egentligen inte kan gå så vill man det, konstigt va? Vem vill liksom bli förnedrad och få ägg kastat på sig och få göra en massa pinsamma saker? Jag ville inte det, men nu så känns det som om att om man inte gör det så kommer jag ångra det när man är äldre, för grejen är den man lever ju bara en gång! Så funderar att göra som en tjej sa till mig i klassen att vara stark och gå ändå! 
 Men får se hur jag gör, mamma och pappa avråder mig att inte göra det men ändå, visst jag kommer inte att bli frisk om jag går men vad gör det när jag är 70 år det är inte så att jag kommer lida av att jag är sjuk nu. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0