Torsdag

Godkväll! 
Ville bara säga godnatt innan jag lägger mig och läser Flugornas herre som vi ska läsa i svenskan. Inte den roligaste boken precis, har sett filmen förut och den är ju rätt så brutal om man säger så, men behöver man så behöver man. Har i allafall haft en relativ bra dag idag förutom att jag kom lite sent pga, bussen och att det var min längsta dag i veckan och den dagen är ju alltid seg. Avslutade min torsdag med att gå milen med min moster vilket var väldigt trevligt då vi snackade en massa och sedan fick vi gå där i den mörka skogen (finns ingen belysning på milspåret) fast mysigt blev det! Ska ta och borsta tänderna nu och läsa som sagt och imorgon är det äntligen FREDAG, vilket betyder att man får studiebidraget!!!! Som jag har väntat en hel sommar utan bidrag och jag säger bara att nästa sommar måste jag ha ett sommarjobb! 
 
Så en stor godnatt puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0