Torsdag

Hej på er! 
Vad händer denna lugna torsdags kväll?
Själv så sitter jag och pluggar inför mitt första riktiga prov på gymnasiet i samhällskunskap+historia. Är som alltid vid varje prov jag ska göra jätte nervös, men av egna erfarenheter så pluggar man alltid mer än vad som kommer på provet. Fast denna gång vet jag inte riktigt om det stämmer, det verkar vara ett rätt så stort prov så all info är bra info, känns det som. Så kan lika gärna sitta uppe tills det inte går att hålla upp ögonen! 
 
Förutom provet imorgon så ska vi ha coopertest på idrotten vilket betyder att man ska springa så fort man kan på en viss sträcka det brukar vara 2-2,5 km, har aldrig gjort ett sådant men av bedömma hur jag har mått dessa två-tre veckor så kommer det inte gå så bra för mig. Förkylningen är nästan helt borta, är fortfarande snuvig och lite hostig och ja det går som det går imorgon och ser inte fram emot det. Då jag inte har tränat på länge pga, att jag varit sjuk. Men nästa vecka har jag bestämt att jag ska vara frisk så då tusan börjar det igen!!
 
Sedan så imorgon kväll så är det etta-festen som jag och mina vänner och väldigt många andra ettor kommer att befinna sig på. Skönt att ha något roligt som väntar på en efter morgon dagen, kan nog behövas! 
 
Nu ska jag fortsätta att plugga och sedan blir det att försöka sova!
 
P.S: Förresten ni får inte missa att min kära syster har börjat bloggat igen om sitt nya liv i Karlstad och min bästa vän Emelie har också börjat blogga om foto, mode och andra roliga saker så kika in på deras bloggar! 
http://sannethereses.blogg.se/ 
http://emelieborrman.blo.gg/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0