11 april

God kväll! 
Sitter och tar det lungt i soffan har haft en väldigt hektiskt men rolig dag, först var det skola, sedan stack jag till gymmet och körde konditionen och nu på kvällen har jag varit på en arbetsintervju. Det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde, så hoppas på det bästa men mer om det om det blir aktuellt. För nu ska jag packa träningsväskan för har nämligen simmning imorgon i skolan, känns så där då jag både är blek och sen så känner jag mig inte i toppform, är helt enkelt inte redo än. Har bara simmning imorgon och sedan fyller lillebrorsan år, hela 15 år blir, liten blir stor. 
 
Nej, nu ska jag ta och göra i ordning här och ta och lägga mig det är utmattande att gå på arbetsintervju! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0