Älskar lördagar!

God förmidag! 
Vaknade strax efter 9 och gick då ut på en powerwalk på 5 km i det soliga vädret, äntligen lite sol efter allt regn! Det var i allafall skönt att få D-vitamin och svettigt går väldigt fort för att få upp flåset. När jag kom hem igen var jag hungrig som en varg. Så vad händer idag då mina kära vänner? Ska först ta tag i lite plugg och sedan funderar jag på att dra till gymmet och på eftermiddagen ska vi ut till Barbro´s stuga. En mysig lördag helt enkelt. 
Dagens frukost, kvarg med bär och kokosflingor och sedan ett kokt ägg! 

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Jag har läst igenom din blogg lite och tycker verkligen att den är jätte bra, kul att du skriver om både hälsa, mode och ditt liv. Men bara en fråga är du inte rädd att du övertränar? Ser att du skrivit några gånger att du kan träna flera gånger om dagen ibland :)

Svar: Hej! Åh så roligt att du tycker att min blogg är bra! När det gäller träning så försöker jag alltid lyssna på min kropp och vissa dagar blir det mer träning och andra mindre, ser alltid till att vila och kör aldrig samma träningsform samma dag. Utan kan ex, ta en powerwalk innan frukost och sedan styrketräning på eftermiddagen. Just nu så har jag ökat på mitt träningsschema fram tills sommaren, men lägger alltid in vila. Sedan beror det även mycket på skolan, får passa på när jag har tid, då vissa veckor kräver mer fokus på skolan och mindre på träning. Vill absolut inte hetsa någon till träning utan vill inspirera till ett hälsosamt liv! Hoppas du fick ett bra svar! :)
Linnea

2013-04-20 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0