Fredag!

Hej på er! 
Sitter och tar det för en gångs skull lugnt i soffan, hade endast en lektion idag vilket var simmning. Har inte simmat sen i 9:an så det var lite jobbigt att simma hela 1000 meter eller okej jag simmade nästan allt orkade inte de två sista längderna, men jag och Linnéa gymmade faktiskt imorse! Haha, sedan var det en himla massa olika folk på lögarängen så det var lite trångt, men det var faktiskt skönt att simma och ska nog börja göra det oftare. Så nu har jag ätit kesoplättar och tänkte ta och gosa ner mig i soffan och se på en film eller nått! 
 
Sedan blir det att uppvakta brosan, han fyller år idag så vi har som tradition att den som fyller år får välja vad vi ska äta, och han vill äta Spicy tror jag så det har jag inget emot. Får nog hjälpa mamma att baka också då släkten ska fira Oscar och min kusin som fyller år imorgon. 
 
Ha en fortsatt bra fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0