Idag är det en bra dag!

Hej på er!
Idag är det en bra dag, tog en lång sovmorgon imorse, har hunnit plugga lite, det har varit sol hela dagen, var ut på 1 timmes powerwalk. Hade egentligen tänkt att dra iväg till gymmet men det kändes inte så lockande då det har varit så fint väder så gick ut på en lång powerwalk istället. Det har blivit min nya grej, att gå! Dagen är inte slut än, ska snart hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig, för ska nämligen träffa Linnéa. Vi ska äta mat på stan och sedan blir det bio. Så det ser jag fram emot, hon har varit i London så vill höra lite skvaller därifrån och sedan så är det alltid skönt att prata av sig lite. Filmen vi ska se heter The host, hade ingen aning om vad det var för film. Men det är film baserad på Stephanie Meyers bok och jag är ju ett stort fan av Twilight-filmerna, så hoppas denna är lika bra! Den verkar vara lite udda men udda är bra!  
 
 
Här är trailen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0