Påsken är över

Hej på er! 
Det var ett tag sen jag skrev, hade mycket plugg i skolan innan lovet så var rätt så upptagen med det. Sen så har det varit påsk och jag har bara umgåtts med min familj och ätit och fikat och godis i mängder, känns som om jag inte har gjort något annat. Jag och mamma har även börjat renovera i stugan, vi håller på att målar om ett tak till vitt så vi ska åka ut snart och fortsätta. För Ulrik har dragit upp till Kiruna eller Abisko, ja någonstanns där uppe för att åka skidor. 
 
Nu imorse kom Sanne och J över för frukost innan de åkte hem till Karlstad, så det blev en bamse frukost med färskt bröd, smoothie, ägg, jos ja allt möjligt! Så sitter här i soffan nöjd och belåten men det är alltid sorgligt att säga hejdå men som tur var är det inte så långt kvar tills Sanne kommer hem igen!
 
Ska ta och försöka få undan lite skolarbete som ligger och drar och sedan åker jag och mamma ut till stugan. Men det  blir paus ikväll för då ska vi iväg och träna, vilket ska bli skönt efter denna helg. 
 
Här har ni en bild på mig och mina fina syster från påskafton! Syskonkärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0