Stressigt

Har egentligen inte tid att blogga men behöver en liten paus. Just nu så har jag alldes för mycket att göra och för lite tid, känner som många andra i min klass att stressen aldrig lämnar en och att sommarlovet kommer att vara väl behövligt. Känns inte så kul att man får höra att tvåan i gymnasiet är ännu värre.... Veckorna som kommer är fyllda med Nationella prov, vanliga prov, redovisningar, läxförhör osv. Imorgon har jag som jag skrev förut NP i svenska i 3 timmar och på fredag naturprov, på måndag NP i spanska, tisdag religionsprov och svenska redovisning, nästa fredag NP i engelska..... Listan kan göras lång och utöver detta så kommer min kära syster imorgon och ska vara här under helgen för på lördag konfimeras Oscar. Det ska bli jättekul men känns ändå stressigt, hur ska jag hinna allt plugg, samtidigt som jag vill spendera tid med min syster, lillebrorsans konfirmation (har inte ens köpt present och har ingen aning om vad jag ska ha på mig), sen vill jag gärna andas, leva, träffa vänner och träna där i mellan. 
Nej, det är tufft just nu men får helt enkelt försöka blicka frammåt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0