Tisdag

Hej på er! 
Har en kort skoldag idag, endast en matte lektion så slutade vid halv tio. Sedan satt jag kvar en stund i skolan och pluggade lite historia med Linnéa i väntan på att stan skulle öppna. Hade nämligen lite saker jag behövde fixa, sedan tog jag mig hem och lagade omelett till lunch och slappade i soffan. Vilket var väldigt skönt då jag har känt mig så seg idag, tror det beror på vädret. Det har varit grått, dimmigt och fuktigt hela dagen och ja jag blir nog påverkad av det, mår som bäst när det är soligt och varmt. Men gick i allafall ut med Allis och nu sitter jag och försöker göra klart en laborationsrapport i naturkunskapen vilket går rätt så dåligt, men men det är bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga. I skrivande stund så äter jag lite mellis, blev kesella med bär och laddar upp med energi för om 1 timme ska jag och mamma iväg till Friskis för ett pass. 
 
Innan jag rundar av detta röriga inlägg om allt och ingenting så vill jag bara visa er en jättefin blus som jag vill ha:
 
Vad tycks, ska den få komma in i min garderob? 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den var verkligen jätte fin, skulle passa dig så bra. Skulle vara så fin till sommaren också! Tycker att den nog borde få komma in i garderoben :)

Svar: Ja tror faktiskt att jag kommer att klicka hem den, känns väldigt jag :)
Linnea

2013-04-16 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0