Tisdag

Hejsan! 
Nu har skolan börjat igen efter påsklovet och det känns verkligen som att det är nu allt kommer att komma, NP prov, inlämningar och vanliga prov utöver det. Men får ta en dag i taget, idag hade jag mitt nationella tal i svenska, det var den muntliga delen där man skulle hålla ett tal om framtiden. Så mitt tal handlade om sociala medier och internet, det gick faktiskt helt okej, jag var så nervös innan men det gick bättre än vad jag trodde i allafall så nu får jag bara hoppas på det bästa. 
Direkt efter skolan cyklade jag till Friskis och körde ett IW pass med mamma och sedan så har jag hunnit äta en god middag påstående av rotfrukter i ugn och fläskolett. Sedan så har jag tittat på PLL, har nämligen sparat det sista avsnittet då det känns så långt kvar tills juni, då serien börjar igen. Men kunde inte hålla mig längre men  jag måste erkänna att nu kommer det bli ännu jobbigare att vänta, då jag är så nyfiken. 
Aja, nu har The following på 4:an slutat så nu ska jag duscha och sedan väntar sängen, som jag har längtat! 
 
Så god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0