Tisdag

Hej på er! 
Har slappat hela förmiddagen och åt lunch för ett tag sen, det blev rester från igår vilket var bulgursallad med pesto, mums! Men nu tänkte jag ta och sätta på mig lite bekväma kläder och ge mig ut på en promenad i det fina vädret. Ska ta och packa mina saker också, för ska gå över till pappa. Men ska troligtvis ut till stugan ikväll igen med mamma och fortsätta måla, igår hann vi måla halva taket med grundfärg så nu har vi andra halvan kvar och sedan måste vi måla det en gång till med grundfärg. Innan vi börjar måla med vanlig takfärg, som ni märker är det mycket jobb men fint kommer det att bli när det är klart! 

Ville bara slänga in ett litet hej så här mitt på ljusa dagen, så ni får ha en fortsatt trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0