Torsdag

Hej på er! 
Så nu är sista NP i svenska gjort, jobbigt var det men skönt att det är över. Fast resten av dagen gick väldigt segt, eller ja efter 3 timmars skrivande så var i allafall jag trött. Vet att det var fler skolor som fick sluta efter provet, skönt för dom. Haha, nej nu låter jag alldes för bitter. När jag kom hem så åkte jag, mamma och lillebrorsan till Lager 157 och fick med mig en fin blus jag har tittat på några gånger. Får ta och visa den någon dag. Hittade en massa fint där men får åka tillbaka när jag har fått studiebidraget. Sen det bästa på hela dagen är att min syster har kommit! Så vi har ätit lite lax och sedan så har jag syndat, jag skjutsade Sanne på cykeln till affären och köpte 1 kilo lösgodis, då det var extrapris. Opps.... Blir en sommar i vassen igen då, haha. Nej, men vafan har skrivit NP idag och vart så sugen när jag såg att det var flera i klassen som hade laddat upp med godis, själv hade jag med vindruvor. Sedan har jag den roliga veckan och då förtjänar jag lite godis. Vi förtränger att det blir en massa tårta och fika på lördag också. Men ibland så får man unna sig, får bara träna lite hårdare nästa vecka! 
 
Ska ta och plugga inför naturprovet imorgon och sedan ska jag sätta mig i soffan med resten av familjen och bara njuta av att alla är hemma och äta godis såklart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0