Våren är här?

Har glömt att visa er min nya skinnjacka, har faktiskt invigit den redan. Så nu kan riktiga våren komma och snön får gärna försvinna! För jag är redo, har ny jacka och mina converse ligger och väntar. Nu skulle jag bara vilja köpa lite nya vår kläder och ut med alla tjocka tröjor och annat och in med det nya! Linnéa är just nu i London så skickade med en liten lista med saker jag skulle vilja ha så får se om hon lyckas komma hem med något! Men det som annars står på önskelistan är, ett bar nya ljusa jeans, lite våriga ljusa toppar och blusar och sedan skulle jag vilja ha en fin klänning till Oscars konfirmation. Så får helt enkelt se hur långt pengarna räcker....
 
 
JackaHär är jackan fast har den i ljusrosa, Vårig och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0