29 augusti

Hallå på er! 
Håller på att betar av lite inlämningsuppgifter och andra saker till skolan, de mesta ska inte skickas in eller redovisas förens nästa vecka men känns skönt att bli klar med dom. Så att jag inte behöver sitta i sista minuten, kan ju se hur länge det kommer hålla.... 
Efter sista lektionen idag som var idrott vilket betydde orientering så svängde jag och Linnéa förbi gymmet och köttade ben och mage. Har aldrig maxat så mycket, det är så bra med pepp! Det blev personligt rekord på hela 135 kg i benpress!! Måste ju ge mig själv lite credd, det är så typiskt svenskt att aldrig berömma sig själv eller berätta om saker som man är stolt över att man har klarat av. Struntar i normerna! 
 
Nu ska jag fortsätta att plugga en stund innan det blir té och tv-tittande, sedan blir det ett samtal innan jag somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0