ALDRIG VILA

Hejsan! 
Har haft en väldigt upptagen och omtumlande dag, först så har jag ju jobbat och kanske en halvtimme innan jag sluta så ringde min moster och fråga om jag kunde vara barnvakt. Man tackar ju inte nej att få umgås med sina söta kusiner och roligt att hjälpa till lite, så åkte direkt från jobbet till dom. Var barnvakt, vilket innebar bus och lek i en lekpark, lagade deras favorit mat (typ det enda som de äter) makaroner och köttbullar, filmmys och ännu mer lek. Min moster och Pekka kom hem runt 20.00 och då gick jag och mötte upp min saknade Tove som har varit och jobbat nästan hela sommaren! Vi gick runt och pratade om allt möjligt och mötte upp en annan saknad vän, Sara, har inte sett henne på super länge :( som det kan bli ibland. Men det kändes verkligen som förut, eller ja några saknades i vår lilla grupp som hängde på Kunskapstiden. 
 
Blev upphämtad av pappa sen och han berättade en sak som gjorde mig väldigt GLAD, ska nämligen få besök på lördag kväll av en viss person♥ Så först på lördag ska jag åka återigen till min favorit stad Stockholm med Emelie och sen på kvällen kommer A! 
 
Är så hyper just nu antar att det är en blanding av att jag är trött, har jobbat typ 2 gånger idag, fick träffa två personer som jag tycker om och fick denna glada nyhet. Så förlåt för ett rörigt inlägg, men är verkligen så lycklig just nu och trött! 
 
Precis så här glad är jag just nu! (Detta är en till bild från den lilla fotosession vi hade i stugan)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0