Bekännelser

Älskar att ha fina naglar och vara nyfixad i håret
 
Lägger ner alldes för mycket tid på att se på serier som The vampire diaries, the walking dead, pretty little liars, the carrie diaries m.m. 
 
Är super velig när jag måste välja något eller ta beslut, måste lida av beslutångest eller något......
 
Tycker om när det är städat och fint men hatar att städa. 
 
Jag vill att min framtida lägenhet ska ha stora fönster, vara högt i tak och ha vita/ljusa trägolv och en walk-in-closet!
 
Hatar att stressa men gör det ändå typ varje dag
 
Är otroligt svag för marabou choklad kan lätt trycka i mig  200 g på en dag, det är illa
 
Älskar doften av tvättmedel
 
 
 
///Linnea 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0