Fredag!

Fredag idag, vilket för mig blir en kväll i soffan. Så trött efter första veckan i skolan, somnade direkt när jag kom hem från skolan. Ja, trött var man, blev ju inte så mycket sömn då Sanne och Jonas var här så igår såg vi på den sista filmen i Johan Falk serien "Kodnamn Lisa", så nu har jag sett alla! De är verkligen så bra!! Men Sanne och J åkte hem vid lunch men vi ses snart igen redan till nästa helg för då ska de ha inflyttningsfest. 
 
Så ikväll tänker jag dejta soffan, umgås med min familj, måla naglarna och bara ta det lugnt. Känns som om det är välbehövligt efter den intensiva vecka. 
 
Just nu, mysigt med tända ljus, är hösten på väg??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0