Hejsan hoppsan!

Klockan är snart halv tio och jag känner att det är dags att snart gå i säng, gick upp kvart i 6 imorse för att åka till friskis och gå på ett morgonpass, Indoor walking med mamma. Var så trött men skönt efter, vi promenerade hem till lägenheten där vi åt frukost och duschade. Sedan blev det lite ärenden här i stan innan vi åkte ut hit till stugan igen. Sedan blev det ett besök till farmor och hon hade bakat bullar, farmors nybakade bullar är en av de bästa sakerna som finns! Men nu har jag landat i stugan igen och imorgon väntas jobb, tanken var att jag skulle börja jobba på måndag eller tisdag men behövs redan imorgon. Så imorgon får jag gå upp med Sanne och sedan bli avsläppt vid Statoil där jag blir hämtad. Så vem vet idag kanske min riktiga sommarlovsdag var, men CASH IS KING!!! 
 
Nej, nu måste jag nog gå och sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0