Kvällen är räddad

Hej på er! 
Har varit så trött och hänging och har haft huvudvärk hela dagen, så har tittat på en massa serier, gjort hårinpackning osv. Mamma och U har åkt iväg på kräftskiva och kommer inte hem förens imorgon så det är jag och lillebrorsan som har lägenheten för oss själva. Men han ska iväg och käka pizza med några kompisar så detta lämnade mig till dagens dilemma, orkar jag ta mig ut och köpa mat eller får jag äta gröt. Vilket i-lands problem, men nu kan jag säga att kvällen är räddad.
 
Oscar följde med mig till ICA så att jag fick köpa sallad och lite godis såklart, är det lördag så är det.
Dessutom så får jag passa på, för kommer inte äta sånt på ett tag sen, för ha gått med i en pakt med min bästa vän Linnéa. Fast mer om det senare! För nu tänker jag njuta av min sallad. 
 
Så det får bli en hemmakväll idag med, men som sagt min huvudvärk är inte att leka med och får väll passa på att umgås med brorsan sen. Inte så ofta vi två är själva och hittar på saker, han pratade om att han ville se någon skräckfilm, så vi får se hur det går. Ensamma hemma och allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0