Onsdag

Hejsan! 
Sitter just nu i Ljushallen och "pluggar", går ju sådär. Nej men har hål så tänkte passa på att blogga lite, det har ju ekat tomt här på bloggen. Skolan har ju dragit igång på riktigt med både inlämningar och presentationer så det är redan fullt upp, sedan så försöker jag träna efter skolan. Igår blev det ett spinningspass, så skönt att få svettas lite! 
 
Slutar skolan vid 3 och då ska jag gå och möta upp Emelie för en fika, mys! Får se om jag sväger förbi gymmet och kör lite styrka innan jag sedan cyklar hem för plugg. Kommer så småningom tillbaka till rutiner igen! 
 
Nej, nu tror jag att det vankas lunch snart, magen kurrar! 
 
///Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0