Onsdag

Hejsan! 
Vad roligt att jag har fått lite nya läsare, undrar vad ni hittar för intressant på min lilla blogg? ;) 
Ville bara ta att säga att skolan har ju börjat igen så idag hade jag första riktiga skoldagen  för det här läsåret vilket gick super bra, älskar verkligen min skola och min klass! Igår så träffade jag mina favorit tjejer för en fika på ett mysigt kafé, vi satt och prata om allt möjligt i flera timmar. Är så glad över att jag har så fina människor i min omgivning, de är verkligen guldvärda och betyder allt! 
 
Annars så har jag kommit hem för en stund sen ätit lite keso och väntar på att min syster och hennes sambo ska komma, det ska bli så roligt att de ska komma och besöka oss några dagar. Så kväll blir det systermys för fulla muggar men ett träningspass ska jag nog hinna med också. 
 
Så ja ville bara uppdatera er lite, hoppas ni får en fortsatt bra dag och kväll!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0