Så mycket på så kort tid

Hejsan! 
Ja, hur ska man börja? Antar att det är några som är nyfikna på min lilla trip till Stockholm, kan säga att det är en dag som jag inte kommer glömma i första taget i allafall, träffade A och det blev en dag fylld av Pride, stan, promenader, grönalund, sommarkrysset och kvällen slutade med en mysig bussresa hem med blixtrar och dunder och en axel att luta sig mot när man sedan somnade av utmattning. Tänker inte dela med mig så mycket mer utan vi får se vad som händer, men en sak är säker att vi ska försöka ses igen. 
 
Annars så är jag ute i stugan, har haft fina pratstunder med Emelie och en fotografering vid vattnet som slutade med en hel del skratt och trams, haha älskar att vi verkligen kan vara helt 110% galna och öppna med varandra, ni skulle se bilderna vi tog tillsammans! Blev nog några fina bilder trots allt, tur att Emelie är så otroligt duktig på att fota och kan det här med ljus och känner mig verkligen trygg och säker när jag fotas. Tror man kan se det på vissa bilder som hon har, haha i slutet spåra det ut och jag stod  och posa med barr i handen.... ;) 
 
Aja, tänker bara fortsätta att flyta runt på den här vågen som är fylld av lycka och struntar i allt sånt som heter planering, disciplin, struktur och karaktär, det är sommarlov och ja glass, läsk, kakor och sånt slinker ju i men får ta tag i det när skolan börjar igen. Då blir det andra bullar men just nu tänker jag bara njuta av det sista veckorna av det här sommarlovet  så nu tänker jag gå ut och lägga mig solen och dejta Mr Grey (läsa Femtio nyanser av mörker) och i ugnen står en hallonpaj och väntar! 
 
Här har ni en liten sneak peak från fotografering.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi hade verkligen jätteroligt igår, hoppas på fler sådana dagar innan lovet är slut! :D Tack för alla fina komplimanger - bilderna skulle aldrig bli så bra om inte du var med i dem!! <3

2013-08-06 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0