Sista dagen innan skolan börjar

Söndag, vilket betyder att det är imorgon skolan börjar igen. Känns ändå väldigt skönt, att få komma igång med rutiner och strukturer, sedan så är ju min klass så härlig så vet att det kommer bli ett bra skolår! 
Har haft en hektisk helg med både Stockholm besök (som jag kan berätta om i ett annat inlägg) sedan så kom A igår kväll och då åt vi på Spicy och såg på bio. Vi såg på "Hur många kramar finns det i världen?" så rolig och mysig film! När vi kom hem så blev det mer filmmys, innan vi slocknade. Idag så blev det en promenad längs vattnet och så visade jag han runt, en glass vid hamnen och slapp i soffan. Dock så misslyckades jag totalt med planeringen idag, hade tänkt att vi skulle gå och äta på kajens men det började ju spörregna och då tappade vi lusten, så eftermiddagen blev inte alls som jag hade tänkt och slutade i stress på donken innan hans buss skulle gå. Som det kan gå ibland, men inte alls otippat när jag är inblandad. Resten av helgen tänker jag hålla mig för mig själv men nu regnar det igen så tänker krypa ner i sängen, sätta på någon bra serie och trösta mig med lite choklad som A kom med igår, så gulligt! 
 
Så denna sommaren har officiellt tagit slut och den slutade på bästa sätt, så nu går vi mot hösten, plugg, mörka kvällar, ljus, halsdukar, fikastunder och en massa mys! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0