Slut på veckan och dags för fredagsmys!!!!

Är slut som artist igår jobbade jag 11 timmar, så när jag var klar där vid 18.30 så kom Sanne och hämtade mig och så åkte vi till Spicy och köpte mat, mums! Resten av familjen är ju kvar i stugan, Idag skulle jag vara ledig, eller jag trodde det men de ringde mig och frågade om jag kunde komma in och jobba så vid 11 var jag där igen. Sedan dess satt jag och jobbade konstant, glömde till och med bort att äta lunch, inte alls bra! Men det var en deadline som behövdes in idag och ville verkligen inte vara den som saktar ner ngt. Men kan säga att när jag sedan var klar och kom hem nu vid 17.30 så var jag så trött och hungrig. Kastade i mig 3 rostade mackor, haha stadigt..... Man får ta vad man hittar, vi har ju ingen mat här hemma knappt, men väntar på att Sanne ska komma hem och då ska vi åka och handla mat och fredagsmys! 
 
Blir en kväll i soffan, orkar verkligen inget annat idag! 
 
 
///En trött Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0