The purge

Trillade över denna läskiga trailer, är egentligen inget fan av skräckfilmer om jag inte har sällskap av någon det vill säga, för är så otroligt lätt skrämd. När jag såg på paranormal activity 1 så var jag tvungen att sova med lampan tänd den natten och har inte vågat se på den andra än. Men till saken så skulle jag faktiskt vilja se den här filmen. Den handlar om att Amerika får en ny lag, att en gång om året så får man göra allt olagligt som att döda, misshandla osv, utan att något rättsystem bryr sig, så polis, brandkår och ambulans är alltså inte i tjänst. Låter väldigt hemskt.... Frågan är bara om jag vågar se den filmen och med vem??? 
 
Här är trailern för er som vågar titta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0