Tillbaka på ruta ett

Måndag, vilket betyder att det är dags att ta tag i allt igen, träning, kost och att ta hand om mig själv. Känns som om jag får börja om på ruta ett igen, haha. Men det är lika bra, för nu vill jag inte slarva utan verkligen köra all in. Jag och Sanne pratade om det i fredags, att på måndag börjar våra nya liv igen.... Så du får peppa mig systeryster! Började dagen med att sova ut och sedan blev det favorit frukosten, havregrynsgröt med mammas hemgjorda sylt, mums. Nu fastnade jag framför tv:n och ser på min absoluta favorit film The notebook, ska tillåta mig själv att titta en stund till, bara för att jag älskar den filmen. Men sedan blir det lunch och gymmet! 
 
TAGGA!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

Jag började morgonen med gröt, sen kycklingsallad till lunch, ett 45 minuters tabata pass och ikväll blir det lax ;D HEJA HEJA!

Svar: Så duktig du är, började gårdagen också med gröt, kesella till lunch, ett gympass och proteinshake :D
Linnea

2013-08-12 @ 17:30:58
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0