Tisdag

Kom in för en stund sen efter en promenad med Allis, eller ja blir ju inte så aktiva promenader då hon gärna vill stanna och lukta på precis ALLT och sedan så ska hon rulla runt i gräset. Haha, men ca 30-45 minuter blev det i allafall. Idag så provade jag något nytt till lunch, gjorde proteinpannkakor med mitt proteinpulver från fitnessguru med smaken strawberry white chocolate. Blev helt okej faktiskt, mina favoriter är ju kesopannkakorna! 
Ska försöka ta mig till gymmet också, antingen blir det gymmet med fokus kondition och ben eller så går jag på en IW/intervall pass, har inte bestämt mig än. 
 
 
 
 
Funderar på att beställa lite saker från fitnessguru, bland annat en till burk med proteinpulver.
Så att jag kan ha en hos mamma och en hos pappa, frågan är bara vilken jag ska välja?
Såg att det nu finns portionpåsar, så får ta och köpa några olika och testa! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0