Årsresume 2012

Bättre sent än aldrig, här kommer mitt år 2012!
 
Januari 
Åkte iväg till Sälen med Emelie och hennes familj, det var en mysig resa och vi filmade och tog kort i backen! Började träna rätt så mycket och det blev en hel del tidiga morgonar innan skolan. Städade även ur pappas lägenhet. Testade även på att baka proteinbars. 
 
Februari 
Skrev mitt första nationella prov och åkte sedan till Vemdalen med familjen. Alla hjärtans dag spenderade jag med Linnéa och Tuva, vi bakade och hade det allmänt mysigt. Gjorde min gymnasie ansökan och mitt första handsval blev sam-internationell som jag går i idag. Åkte iväg till Romme med Linn och Tove och fick agera som skidlärare, det gick ju relativt bra, de ramlade inte så ofta! Fick även ett efterlängtat sportlov. Som avslutades med bio och mat med en massa kompisar! 
 
Mars 
En plugg månad, skrev fler nationella prov, tittade på melodifestivalen och gick på Hunger games, bästa filmen efter Twilight-serien! Skar mig i fingret och svimmade för första gången i mitt liv och gick på halv åtta hos mig hos Tuva. 
 
April 
Påsklov och åkte till Stranda i Norge för skidåkning, en av de häftigaste resorna jag har gjort, naturen var otrolig! Åkte även till Stockholm med Emelie för shopping. 
 
Maj 
Tränade mycket och pluggade då det var betygsdeadline i slutet av månaden. Började räkna ner till min födelsedag och sprang vårruset. Köpte även på mig en massa bikinis och längtade efter sommarlovet.
 
Juni 
Shoppade lite sommar kläder och hade avslutningsmiddag i skolan. Sedan kom skolavslutningen och detta var dagen jag gick ut grundskolan! Firade midsommar ute i stugan och city festivalen kom till stan!
Avslutningsmiddagen!
Jag och syster på midsommar!
 
Juli 
Åkte till Göteborg med pappa, Barbro och lillebrorsan bodde på hotell och strosade i stan, vi hade toppen väder och bara njöt av sommaren. Drog även iväg på en liten tripp till Lysekil med mamma. 
 
Augusti 
Var hos farmor och hjälpte henne med datan sedan åkte jag till Skiathos. Min syster flyttade från Västerås, började på Rudbeck och vi tog över lilla Keso. 
 
 
 
September 
Började lära känna nya klassen och vi blev även nollade, gick ditt sjuk med det var det värt! 
Annars så hände det inte så mycket. 
Oktober 
Tränade och var ute och sprang sedan blev det höstlov och jag åkte till Sanne i Karlstad. Hände inte så mycket annat denna månad!
 
November 
Vi hade halloween fest i stugan och jag var utklädd till en ängel. Emelie tog även en massa fina bilder på mig och jag började planera julklappar och längtade efter julen. 
 
December 
Bakade lussebullar, handlade julklappar, åkte till Sälen och sedan kom jul och nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0