FREDAG!

Äntligen säger jag bara, äntligen fredag! Som jag har längtat min dag började inte alls bra hittade inte saker, tapapde saker, missade bussen, problem med bussen vilket ledde till att jag blev sen. Tur att dagen vände sen, hade en lektion innan idrotten och då var det skridskor som gällde, kan ju inte åka! Men det gich hyffsat bra ändå, jag och linnéa tog oss i allafall över is planen några gånger. Sedan blev det att åka till Friskis för att köra ett combipass, körde skrivstång/IW. 45 min skivstång och sedan 45 min Indoor walking så är rätt så mör nu, men skönt var det! 
 
Linnéa och jag, idag på isen! Proffs? Haha, nja det var mer åk du före så väntar jag i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0