Nytt år!

3:e dagen inne på det nya året och jag har fullt upp, mycket som händer och jag försöker ta vara på varje minut av mitt lov. För snart är det dags för skola igen! Så vad har hänt sen sist? Jag var i Stockholm med Linnéa och shoppade loss, det blev mycket skratt och spring i affärer och jag gjorde lite klumpiga olyckor här och var. Snubblade bland annat över en resväska på central stationen eller snarare flög! Typiskt mig men roligt hade vi! 
Sedan kom ju nyår, vilket jag firade ute i stugan med familjen. Dagen efter så började vi att renovera mitt och Oscars rum där och det är där jag har spenderat mina dagar och kvällar. Nu har vi målat taket 2 gånger och börjat spackla osv, så det börjar ta sig, det blir ljust och fint. Lägger upp före och efter bilder när det är klart! 
Denna eftermiddag tog jag dock lite ledigt från målandet och åkte ner till stan för att träffa Tove, satan som jag har saknat denna tjej!!! Det var alldes för länge sedan sist så vi hade mycket att catcha upp medan vi shoppade loss. Fick med mig en tröja och lite underkläder, vilket behövdes! 
 
Tänkte ta och skriva en årsresume och lite nyårslöften och så, för nu är det ju ett nytt år pch vad passar inte bättre med en ny start? 
 
Så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0