Onsdag

God kväll på er!
Här sitter jag trött och mör i kroppen, har avklarat en skoldag och sedan blev det en timmes dans afro och efter det 75 min skivstång/intervall så är ganska trött nu. Kan lova er att jag kommer att ha träningsvärk imorgon, eller det får man hoppas, älskar den känslan. Var i allafall hungrig som en varg när jag kom hem och gjorde en stor omelett och sallad, sedan nu har jag ätit en frukt tallrik med, honungsmelon, physalis och blosapelsin. Så gott med lite vardagslyx så här på en onsdags kväll. Har pluggat spanska glosor och nu ska jag ta och borsta tänderna och sova! Innan det är dags att gå upp igen! 
 
Något bra att tänka på innan läggdags! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0