Slut på energi

Hej på er! Har haft ett litet break här på bloggen. Men blev förkyld i början av veckan och det sitter fortfarande i men det börjar släppa nu. Vet inte om det är därför jag inte har haft någon energi alls? Skolan tar ju rätt så mycket energi och så men jag känner mig trött tidigt på kvällen och när jag vaknar på morgonen känner jag mig inte utvilad. Är helt enkelt allmänt hänging denna vecka och längtar efter nästa vecka, nya tag och allt. På grund av min förkylning så har jag tagit det lungt med träningen sedan i måndags. Kanske är det därför jag är så deppig, för lite endorfiner? Försökte gymma lite idag, men det gick inte alls så bra. Kände mig så vilsen och inte alls stark, vart tog musklerna vägen? Som ni märker så är jag inte alls så nöjd över tillvaron, tycker inte alls om att vara sjuk, men förhoppningsvis blir jag frisk snart! 
 
Känner att jag är skyldiga er att lägga upp något glatt nu efter mig deppiga inlägg så istället får vi tänka så här: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0