Fredag

Hej! 
Sitter just nu i nya lägenheten efter att ha fikat lite. Jag och Sanne började dagen med en powerwalk runt Klarälven, dock så gick vi bara 35 minuter men det var så svettigt och bättre än inget i alla fall. Sedan lagade jag kokosplättar till frukost innan vi gjorde ett ryck här i lägenheten och målade lite. Vi tog en paus från målade och tog en promenad ner till stan för lunch och lite shopping, när man sliter som djur så får man unna sig lite. Haha, skämt åsido men fick med mig en kjol, lite nya underkläder och en liten present till mamma. Men det var skönt att få ta en paus och bara umgås och prata om allt möjligt med Sanne. Får ta och passa på nu när jag är här. Men känner att det i fortsättningen kommer bli flera besök hit, man vet inte vad man har förrän det är borta♥ Nej, nu ska jag inte  ta bli blödig här borta. 
 
Det här blev dagens lunch, caesar sallad på Sandys! Godaste salladen jag har ätit, mums! 
 
///Linnea
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

Mums! Vi måste äta den snart igen!

Svar: Ja verkligen! Får komma ner till Karlstad snart :)
Linnea

2013-08-11 @ 20:03:16
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0