Hemma

Sitter just nu i soffan med en turban på huvudet efter ett svettigt träningspass och en långdusch. Det var välbehövligt. Har ju varit på västkusten mellan tis-fre och det var alldes lagom länge. Vi bodde på ett vandrahem, det var som en bondgård mitt ute på landet. Så vi hade alltså ett rum med fyra sängar och sedan så delade man kök och toalett med de andra i huset. Varje morgon började med en promenad och sedan gick vi in till det stora huset där det serverades frukost, lyx att få komma till uppdukat bord. Det fanns dock inte så mycket att göra där, så det blev mycket läsning, bilturer runt på ön, många promenader, solning och en löptur hann vi med. Klantig som jag är så brände jag mig i torsdags på hela baksidan, så har knappt kunnat sitta, eller ligga ner. Haha, så trots att det är fint väder idag så har det inte blivit någon solning för att det måste lägga sig lite. Tack och lov för Aloe vera kräm! Var inte så skönt att sitta i bilen igår kan jag säga, men vi stanande i Skara och åt kina buffé och hämtade Allis och Siri följde även med som vi ska vara hundvakt tills imorgon.
 
Annars så är det lugnt, tog ett långt samtal med min saknade vän Tove, vi har inte setts sen i början av juni tror jag. Så vi hade mycket att ta igen, vi ska i allafall se till att ses snart! 
 
Har inte fört över några bilder än men här har ni en på tuppen som bodde på gården. Det fanns några höns och en tupp som var otroligt tama och närgågna, haha. Kanske för att pappa matade dom med både kex och chips, haha. 
 
Fin var den i allafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0