Njuter av sommaren

Hejsan! 
Har precis ätit lite grillat här ute i stugan och har slagit mig ner i kökssoffan med datan i knät. Vi har skaffat internet här ute så, känner mig lite mer uppdaterad till vad som händer i omvärlden. Men om jag ska vara ärlig så har jag inte suttit så mycket vid datan, försöker bara ta vara på dagarna eller göra precis ingenting. Så att blogga har inte vart mitt prio ett när jag väl slår mig ner vid datan. 
 
Igår så var jag ledig från jobbet så jag  åkte först ner på stan med mamma och mormor och gick förbi banken och öppnade ett sparkonto, kände mig verkligen vuxen. Ett stort steg att jag ska spara, brukar annars ha svårt att spara de få pengarna man har. Men nu när jag har jobbar så vill jag spara så mycket som möjligt. Efter en stund på stan rörde vi oss hem och jag stack till gymmet för att sedan göra mig ordning för kvällen. Vi firade nämligen min moster som fyller år imorgon, så det blev grillning och blåbärspaj.En perfekt sommarkväll bara syrran och hennes kille som saknades!  Kvällen slutade med ett långt telefonsamtal, mys♥
 
Idag så tog vi lång sovmorgon och sedan har jag bara glidit runt här i stugan osminkad, tovigt hår och foppa tofflor. Fast fixade till mig lite och åkte in till stan en stund för att ta en glass med min fina och saknade vän Emelie, vi har känt varandra i 12 år så det var skönt att få prata om allt med någon som känner och förstår mig så bra som hon gör. Vi kom tillbaka hit till stugan mot kvällningen och då har vi fixat mat. Ikväll blir det film, brorsan har bestämt att vi ska se Baksmällan! 
 
Men det var de senaste dagarna för mig, ska försöka titta in här då och då, och skriva lite men antar att ni inte heller sitter vid datan hela dagarna. 
 
En fin bild på mina kusiner och mig, visst är dom bara för söta?! 
 
///Linnea
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0